pensionadas.reismee.nl

Heintje Davids

Voor wie wat minder oud is dan wij........Heintje Davids was een zangeres die maar niet kon stoppen met zingen/ optreden. Zijn wij de Heintje Davids van deze tijd? Neeeeeee, niet wat het ons zangtalent betreft ( dat zijn nog onontdekte kwaliteiten :-) maar ik bedoel nu het niet kunnen stoppen met reizen. Ja, we weten het: onze geloofwaardigheid hebben we verloren door toch weer gaan, maar dat verlies nemen we. We gaan er ongetwijfeld weer vele nieuwe herinneringen voor terug krijgen.

Overigens, de rugzakken ( zie laatste verhaal van onze reis Nieuw Zeeland/ Australie) hebben op marktplaats gestaan, maar er was geen interesse. We waren er echt van overtuigd dat die reis de laatste grote reis was. Enfin, dat er geen interesse was, is voor ons dan gewoon weer een aanwijzing dat we moeten blijven reizen ;-))

Lieve mensen, we weten natuurlijk niet of er deze reis ‘ schrijfmateriaal’ zich aandient. Als dat zo is, dan zullen jullie het met de foto’s moeten doen.
De route is als volgt: landen op Perth en vandaaruit reizen we naar Broome. We reizen dit gedeelte met een organisatie want openbaar vervoer aan de westkust is anders georganiseerd dan aan de oostkust.De mooiste natuur ligt landinwaarts en daar is geen openbaar vervoer. Onze slaapplaatsen tijdens dit gedeelte zien er als volgt uit: gemengde slaapzaal, tentje en in een swag in de openlucht.......... Van Broome vliegen we naar Melbourne. Voor de hele reis hebben we een maand uitgetrokken.
Groetjes van Grietje en Ans

Jeanne

Lieve luitjes.

Wens jullie een veilige reis donderdag en ga genieten en Please laat ons mee genieten?????

Mia Willems

Allereerst een fijne tijd daar bij de Aussies ,kijk er weer naar uit wat jullie tegen komen en mee maken .gr mij

Yvonne en Ineke

Wij wensen jullie een fantastische maand en een veilige reis .
Hopen dat de schrijf inspiratie uit de rugzak komt ????
Liefs van ons ???

Marga

Leuk dagje weer gaat schrijven. Pas goed op elkaar! geniet van de reis en veilige terugkeer. Dikke kus ??

Merely

Hele fijne reis en geniet ervan!
Ik verheug me al op de verhalen en leesvoer?.
Take care en liefs?

Tiny/Marianne

Lieve meiskes,wij wensen jullie een geweldige reis en veel plezier! Kom weer veilig thuis.dikke kus xx.

Marja

Geniet van jullie reis, veel plezier en kom weer veilig terug. Verheug me nu al op jullie verhalen. Liefs?

Marijke

Hallo, jullie zijn al in Dubai, even wachten nu. Fijne verdere vlucht naar Perth liefs xxx