pensionadas.reismee.nl

Tickets en dus een vertrekdatum

De vertrekdatum staat vast op 31 december vliegen we naar Auckland.

We hebben twee supertickets kunnen boeken. Vliegen met Malaysian airlines is pure verwennerij, maar als dan het eerste deel van de vlucht ook nog eens door de " koninklijke" wordt uitgevoerd, dan mag je echt in je handjes klappen. KLM vliegt ons dus naar Kuala Lumpur, daar hebben we 6 uur de tijd om de benen te strekken en de tweede vlucht ( nu wel met Malaysian airlines) naar Auckland te nemen. De tickets kosten pp inclusief boekingskosten € 665.00 en dat is echt spotgoedkoop. Ik heb een site gevonden waar je de goedkoopste vlucht kunt vinden in een bepaalde maand....uiteraard wil niet iedereen op 31 december vliegen en zal dat mede de prijs hebben bepaald.... Voor ons is 31 de ember geen probleem.

Vliegticket voor de terug reis moet nog gevonden worden. Beste tijd om een ticket te kopen is 7 maanden voor vertrek. Aangezien we in maart terug komen, kunnen we beter even wachten. De ticket van Nieuw Zeeland naar Australie kopen we als we in NZ zijn.

Maar voor het zover is....nemen we jullie eerst mee naar IJsland en New York city. Esta formulier voor NYC is aangevraagd en goed gekeurd. Rugzak hebben we al, dus klaar voor vertrek.

Teun

lieve dames
fantastisch allemaal, waar zitten jullie nou op dit moment ?? in niezijl ??

Grotjes

Ans

Hoi Teun, onze eerste reactie is van jou, super. Het reisblog werkt dus. We zijn allebei nog thuis. Hoe was Japan?

Mia

Heb jullie reisblog bezocht .duurt nog wel even voor jullie vertrekken .
Maar ben benieuwd naar jullie avonturen en foto's .gr

TEUN + ANNA

Welkom in NY dames ! !